четвъртък, 20 август 2009 г.

Обратно във виртуалният свят

Привет на всички мои виртуални приятели. Добре дошли и на новите последователи на моя блог.
От известно време не ми остава много време за писане в блога. Не стига това, ами след последната буря останах без Интернет, а по-късно установих, че проблема бил в моя телевизор - компютър :) Е, починах си за седмица, но пък ми липсваха виртуалните ми приятели. В мое отсъствие с прекрасни награди са ме удостоили две чаровни дами.


Мила Пепи, сърдечно благодаря за наградата "Златен блог". Признавам си, че ме трогна много. Щастлива съм, че те познавам. Ти си истинско съкровище и вдъхновение за мен. Благодаря!

Мила Дими, искрена благодарност и за теб. Чест е за мен да получа награда от кулинарна вълшебница като теб. Благодаря!



Мила Миленка, огромна прегръдка и за теб. Много мило, че точно от теб получавам поредната награда за приятелство. Невероятно е, че ти ми подаряваш и наградата Супер готвач. Възхищавам се на всичко, което твориш с много любов и нежност. Благодаря!




Бих искала да споделя тези свои награди с всички приятели, които следят моят блог и с всички онези, чийто блогове аз следя и също смятам за свои виртуални приятели. Всички Вие заслужавате наградата за приятелство, защото сте мили и невероятни личности. Всеки от Вас е създал своя Златен блог, в който ни посреща с добро настроение. Всеки един заслужава наградата Супер готвач, защото с много любов приготвя и споделя кулинарни изкушения.
Прегръщам Ви и Ви пожелавам слънчев и усмихнат петък.

3 коментара:

  1. Таня,
    добре дошла и честити награди.
    Номинация
    за креативност, приятелство и супер готвач
    имаш и от мен - Ще се радвам да ти харесат!
    Усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  2. Добре завърнала се, Таня!
    Очакваме твои предложения.. :-)

    Поздрав сърдечен!

    ОтговорИзтриване
  3. Диди, благодаря за наградите. Много мило от твоя страна.

    Дими, тези дни май предложенията ми ще са на тема зимнина. ;)

    ОтговорИзтриване

Blog Widget by LinkWithin